Jak jsem se dostal k realitám?
Ještě ve školních letech jsem díky práci kuchaře cestoval po Evorpě v různých restauracích od Korsiky přes azurové pobřeží až po německé Alpy.
Celá moje cesta k této práci snů začala, když jsem úspěšně odmaturoval v oboru Hotelnictví.
Po dosti zkušenostech s malopodnikateli jsem si řekl že si musím najít něco jiného, a tak jsem se rozhodl že půjdu na nějakou dobu do závodní kuchyně. Práce v tomto prostředí mi avšak víc vzala, než dala a tak jsem si řekl DOST! Řekl jsem si, že chci dělat něco, co mě skutečně baví, a má nějaký smysl.
Začal jsem hledat nejen práci, ale sám sebe. Našel jsem se v oblasti, která by nikoho z mého okolí nenapadla, že mě může chytit... svět realit.
Je to práce, do které se těším, která mě naplňuje a ve které vidím smysl i budoucnost.
Cokoliv klient potřebuje, tak si to beru za úkol, který musím splnit. Každý si zaslouží bydlet v nemovitosti svých snů a já jsem tady od toho abych to realizoval.
“Dělat, co máš rád, znamená být svobodný.
Mít rád, co děláš, znamená být šťastný.”
Majitelé dochází někdy k názoru, že realitního makléře nepotřebují a zvládnou si nemovitosti prodat sami. A může to být pravda. Zvládne to asi každý, jen je otázka za jakou prodejní cenu, v jakém čase a s jakými starostmi. Úkolem mne jako realitního makléře je Vám pomoci se správným nastavením prodejní ceny, připravení prodejní strategie a zpracování dobré prezentace Vaší nemovitosti od:
- fotografií (první kontakt s Vaším potencionálním kupujícím je očina u inzerátu), čistý, uklizený a kompletně nafocený byt je základ (místnosti, zázemí, dům, výhledy, okolí) zkrátka vše co by měl zájemce vidět a to v reálném světle
pro představivost přikládám pár fotografií při své práci:
vilka na Slezské Ostravě
rodinný domek u Frýdku-Místku
- dispozice - u bytů je důležité, jak je co velké, která místnost na kterou navazuje nebo jestli jsou nějaké pokoje průchozí
- homestaging - aby výsledný dojem byl co nejlepší, tak jsme schopni byt doaranžovat, aby vypadal útulněji, zařízeněji. A to vše od dekorativních předmětů až po části nábytku.
byt v rezidenci Nová Karolina
- popisek - opomíjená část inzerce. Myslíme si, že lidi nečtou, a že u nemovitosti stačí něco ve smyslu "3+1 na prodej za cenu 1 mil. ul. Krakovská, 75 m2, byt po rekonstrukci a v revitalizovaném domě. Vážní zájemci volat po 17 hod. RK nevolat. " Možná si řeknete že to stačí, ale nezajímalo by Vás jako kupujícího více informací a faktů? Například kdy rekonstrukce proběhla, jestli jsou pokoje průchozí, jak je byt orientován, v jakém se nachází podlaží, jaké jsou sousedé, měsíční náklady, jak hospodaří SVJ nebo BD, jestli mají úvěry na revitalizace či mají naspořeno nebo jestli v bytě zůstává nějaké vybaení, od kdy bude volný... Mě by to jako kupujícího určitě zajímalo. Co Vás? Pokud ANO, tak co to tak udělat? Co se zamyslet nad vašim kupujícím? Kdo to asi bude, proč si Váš byt koupí a co může být pro někoho důležitá informace
- videoprohlídka - někdy si lidi řeknou, že fotografie zkreslují, ale video je čistý záběr faktů, ze které by si zájemce měl udělat tu nejlepí představu o nemovitosti.
- 3D scan nemovitosti - u nemovitosti, které jsou velké nebo je možná poptávka lidí z větší dálky, či se jedná o něco vyjímečného, tak se se dá nemovitosti nascanovat aby si ji zájemce prošel z pohodlí domova, jako kdyby byl přímo na uvnitř.
A to není z té realitní kuchařky potřebné pro prodej nemovitosti vše!
Potkají Vás zákonné povinosti, praktická připravenost pro prodej toho co jste uvedli v inzerci, obchodní argumentace, trošku času, starostí a nervů a když to půjde dobře, tak budete muset znát nějakého advokáta, který se ideálně specializuje na realitní právo a který Vám za nějaký peníz pomůže s administrativní stránkou od rezervace, úschovy financí, kupních smluv, jednáním s protistranou, návrhy na vkald vlastnických práv, poplatky pro katastry, předávací dokumenty, finanční vyrovnání, řešení hypoték, zástavních smluv, jejich vklad či výmazů až po konečné uvolňování financí z úschov a přepisy energií.
Nejen tohle je práce makléře. To nejdůležitější nám, ale pořád chybí. MARKETING - propagace, aby se o Vaší nemovitosti někdo něco dozvěděl. Bez marketingu je vaše nemovitost téměř neprodejná. Nikdo o ní nebude vědět. Inzertní portály, reklama, sociální marketing, lokální reklama. To vše pomáhá mi a mým klientům při úspěšném a efektivním prodeji.
Jestli chcete s prodejem své nemovitosti pomoci, zavolejte mi a můžeme možnosti prodeje či pronájmu probrat osobně
Ondřej FIERLA
605 814 280
Dobrý den,
s RK FLEXI REALITY s. r. o. jsem se setkala již v minulosti (před pár lety) a byla jsem moc spokojená. Doba se ale mění, a tak po několika nemilých zkušenostech s jinými realitkami se má důvěra v tyto společnosti dávno vytratila.
Bohudíky, ne všechny RK chtějí klienty jen "vyždímat".
Ráda bych tedy velice poděkovala za spolupráci vašemu makléři panu Ondřejovi Fierlovi. Naprosto profesionální a přitom vřelý přístup, připravenost, ochota pružně se přizpůsobit potřebám klientů, vzít v potaz přání zákazníka a jeho maximální snaha dotáhnout vše do zdárného konce a ke spokojenosti všech stran mě velmi mile překvapila. Vaší realitní kanceláři dělá opravdu dobré jméno a zvyšuje její důvěryhodnost. Gratuluji vám k takovým zaměstnancům, hýčkejte si je. V případě, že bych v budoucnu opět chtěla při pronájmu bytu využít pomoci RK, vím přesně, na koho se obrátím. :-)
Přeji vám všem mnoho úspěchů, vaši RK jistě doporučím.
Příjemný den,
M. Nowaková
Dobrý den,
chci poděkovat Vašemu makléři panu Fierlovi, který svojí profesionalitou, příjemným jednáním a vždy k mé spokojenosti zodpověděl veškeré mé dotazy a spolehlivě a seriózně vedl jednání se zájemci, které úspěšně vedly k pronájmu bytů v našem domě na ul. Hybnerova. Tímto dělá také dobré jméno vaší realitní společnosti. V případě jej rád i doporučím mým známým, kteří by měli zájem pronajmout nemovitost. Děkuji a přeji jen samé úspěchy nejen výše jmenovanému, ale i vaší společnosti.
V současné době se nám uvolnil další byt k pronájmu a byl bych rád, pokud by nám pan Fierla mohl opět pomoc najít případného zájemce o pronájem.
S pozdravem
Pavel Vantuch
Mladý člověk pan Fierla. O to víc potěší jeho přístup na výbornou.
Děkuji Slánská