Marek Macura

Založení firmy FLEXI REALITY s.r.o. bylo pro mě logickým vyústěním poptávky po realitních službách. Když jsem v roce 2006 založil svou první firmu PROFI INVESTOR s.r.o. zaměřenou na zprostředkování finančních produktů a hypoték, tak se nám množili klienti, kteří u nás měli předschválený úvěr, ale chyběla jim nemovitost. Jelikož jsme pro naše klienty byli důvěryhodným partnerem, tak založení realitní kanceláře bylo logickým krokem uspokojující poptávku klientů. V roce 2008 vznikla firma FLEXI REALITY s.r.o., doplnila kombinaci financí a nemovitostí pod jednu střechu. V Moravskoslezském kraji patříme mezi středně velké realitní kanceláře s dobrou pověstí, zázemím, kvalifikovanými makléři a kompletním servisem včetně financování i správy nemovitostí pod jednou střechou. Už od samotného vzniku jsme neměli ambici soupeřit s velkými kancelářemi kvantitou makléřů, ale zaměřili jsme se na kvalitu a osobní přístup. Abychom celý servis pro Vás drželi na vysoké úrovni, pravidelně naše makléře vzděláváme a přidáváme nové moderní nástroje jako například homestaging, nafocení nemovitosti profesionálním fotografem či zpracování videoprohlídek. Nejlepším měřítkem, že jsme již 10 let na správné cestě a že se nám to daří, jsou Vaše pozitivní reference, zpětné reakce na práci našich makléřů.

Baví nás hledat ty správné nemovitosti, ze kterých vy vytvoříte domov.

Správné stanovení ceny je základem pro úspěšný a rychlý prodej. Pokud budete jako vlastník požadovat cenu příliš vysokou, nemovitost neprodáte. Pokud naopak cenu podhodnotíte, můžete tak přijít o desítky až stovky tisíc korun.

Odhadnout správně nemovitost je majsrštyk. Je nutné znát dokonale stav realitního trhu, orientovat se v cenových mapách a mít na paměti několik desítek faktorů, které mají vliv na výslednou cenu.

Při stanovení správné hodnoty vycházím z předností konkrétní nemovitosti, z lokality kde se nemovitost nachází a důkladnou analýzou všech faktorů, díky které určím výslednou cenu.

1) Vyplněním formuláře
K vypracování tržního odhadu potřebuji o nemovitosti vědět každou i sebemenší důležitou informaci. Prvním krokem je tedy základní vyplnění údajů ve formuláři

Ocenit nemovitost

Pro rychlé ocenění nemovitosti potřebujeme vyplnit následující údaje:

Jméno

Příjmení

E-mail

Telefon

Typ nemovitosti

Stav objektu

Fotografie 1

Fotografie 2

Fotografie 3

Fotografie 4

Fotografie 5

Fotografie 6

Popis

2) Zadání důležitých informací
Proto, abych odhadl cenu Vaší nemovitosti co nejpřesněji a nejlépe, potřebuji znát první i poslední. V případě, že mi některá informace bude chybět, zavolám a zeptám se na to co potřebuji.

3) Zpracuji a při prodeji nemovitosti Vám toto ocenění přidám zdarma včetně marketingového doporučení.
Na základě dodaných informací a naší znalostí realitního trhu stanovíme cenu vaší nemovitosti a jako bonus získáte marketingový plán díky kterému zvládnete či zvládneme nemovitost úspěšně prodat.

Je to opravdu zdarma? V čem je háček?
Jsme kancelář, která pomáhá klientům a to i tímto způsobem, protože každý spokojený klient, zlepšuje realitní prostřední společně s námi. A díky naší profesionální práci věříme, že cena za odhad nehraje roli, profesionál má pomáhat a s každým svým úkonem dává v sázku svou dobrou pověst. Navíc věřím, že tento servis a kvalitu práce při prodeji či pronájmu své nemovtosti jen tak nenajdete na každém rohu.

Co všechno budete pro odhad potřebovat?
Ideálním případem je, pokud máme o vaši nemovitosti co nejvíce informací nebo pokud ji můžu navštívit. Urychlí to mou práci a také přesnost tržního odhadu.

Jak dlouho vypracování trvá?
Odhady zpracovávám do 3 pracovních dnů, termín se může protáhnout jen v případě výjimečně komplikovaných případech.

Já cenu své nemovitosti znám proč potřebuji odhad?

Vyvarujte se základních chyb při odhadování cen nemovitosti. Nesnažte se odhadnout cenu své nemovitosti pomocí porovnání prodejních cen podobných nabídek na realitních portálech. Tato metoda odhadu je velmi nepřesná a navíc to nejsou ceny prodejní. Cena vaší nemovitosti a inzerované se může velmi lišit ať už směrem nahoru či dolů.
Mnoho prodávajících se snaží vypočítat cenu nemovitosti pomocí součtu nákladů, které do ní investovali (cena za koupi + rekonstrukce + investice atd.) a na základě těchto částek vypočítají cenu nemovitosti. Kupující ovšem nezajímá, kolik prodávající investoval, do samotné nemovitosti za dobu její životnosti. Důležitější je pro ně reálná tržní hodnota, která je mnohdy jiná.
Taktéž odhad ceny nemovitosti dle cenových map není zcela přesný. Ukáže hodnotu všech nemovitosti dle lokality, ve které se nachází. Nezohledňuje další parametry nemovitosti, protože vytváří průměr všech dat a parametrů.

V rámci celého výpočtu, který provádím třemi různými metodami dojdeme nejen k výsledné ceně, ale také k dalšímu podkladu, který v rámci prodeje může být i rozhodující pro vážné zájemce. Nicméně tržní cenou to jen začíná. K ní je zapotřebí pro úspěšný prodej doplnit nejen výše zmíněný i marketingový plán, ale také 100% přístup makléře od online prezentace až po osobní schůzky, Koukněte na záložku ukázka mé práce kde najdete několik příkladů z praxe.

Při prodeji používám efektivní a moderní nástroje včetně využití profesionálních fotografů a kameramanů zajišťující profesionální kvalitu a výsledek. Prezentací to totiž vše začíná. A čím vyšší je úrovní, tím efektivnější je odezva od vážných zájemců a může být i výsledná prodejní cena. Víc než tisíc slov je pár příkladů fotografií a videoprohlídka:

A doplňujících pár fotografií z této nemovitosti:

IMG_7198 - kopieIMG_7217

IMG_7228IMG_7215 - kopie

7 - kopie 5 - kopie

4 - kopie6 - kopie

8 - kopie9 - kopie